vrijdag 5 augustus 2011

Connectie

Het is me, met dank aan de tip, gelukt weer connectie te krijgen met internet! Hoe afhankelijk kun je zijn...? Maar een mooi moment om over vandaag verslag te doen. Terwijl ik dit type, rollen de poesjes weer over de vloer, de bank, de kussens. Een dagelijks ritueel is het aan het worden.
Vandaag had ik met mijn wat duffe hoofd de sleutel aan de verkeerde kant van de voordeur laten zitten en daar stond ik dan met spullen en een garagesleutel... Even bij de buren langs. Oeps, verkeerde sleutel. Nieuwe gehaald. Nou moe, deze doet het ook niet. Even bellen met de ouders van Meike. Gelukkig: die hebben hem wel. Maar die past ook niet. Ik bel een beetje radeloos naar Bretagne. Geen contact. Tsja, want wat moet ik nu als ik er niet in kan? Arme beesten vooral! Met hangende pootjes sleutel terug gebracht. Wat blijkt: ik had de verkeerde meegekregen. Zucht (van opluchting). Wat zeggen ze dan? "Deze drama's creƫer je allemaal zelf". Blijkbaar...
Ik ben even langs huis geweest voor wat administratie en op de terugweg nog even zwemmen. Toeval of niet: Erik stond er ook net, klaar om te gaan zwemmen!
Vanavond kwam Erna eten en bijkletsen. Gezellig! We konden nog net van een laat zonnetje genieten. Grappig dat iedereen zo zijn voorkeur voor een poesje heeft. Zo val ik zelf erg voor Tijgertje, veel kinderen uit de buurt vinden Snuitje het leukst en Erna had wel een zwak voor Blackie. Ik geniet van alledrie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten