zondag 7 augustus 2011

Kat-in-het-bakkie*

* Copyrights: Wobbe.
"Hè hè, effe bijkomen... Hééél eng zo'n stofzuiger! Die piano trouwens ook al. En dan speelt er af en toe ook nog iemand op een dwarsfluit. En moeder geeft ook niet het goede voorbeeld, die wil alleen maar naar buiten! Gelukkig hebben we elkaar..." Vanmiddag een officiële overdrachtsvergadering aan de eettafel met iedereen die van enig belang is in de verzorging van de poezen. Sleutels, voeder- en knuffeltijden, ja zelfs zaken van algemene hygiëne - en die van de poezen in het bijzonder - zijn geregeld. Kat-in-het-bakkie dus. Verder een lekkere dag, het weer valt mee. Dus nog een heerlijk fietstochtje en na het eten nog een klein vuurtje stoken. Ik rond mijn vakantie hier af met Wobbe: zoals ik hem ook begon ;-)

3 opmerkingen:

  1. Prachtig, deze verzameling pootjes, sokjes, oortjes, neusjes en oogjes !!

    Nog een tip: als je via de nieuw aangelegde fietspaden fietst, zie je nog best leuke fauna. Vanuit Groenekan gezien richting zwembad: na de stoplichten een omweggetje naar links via die fietspaden:
    1. een weiland met scharrelvarkens, echt een leuk gezicht, al die everzwijnen in de wei.
    2. gisteren liepen er ook nog twee prachtige ooievaars, ik kon ze bijna aanraken.
    (heeft dat nog iets te maken met de baby op de foto van 4 augustus??)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net dat ritje gemaakt: nog nooit van mijn leven zoveel varkens grazend in een wei gezien... Hahaha. Geen ooievaren. Maar misschien zijn die elders kindjes aan het bezorgen. Nog gezwommen? Het zag er heerlijk rustig uit bij De Kikker. Helaas is mijn abonnement verlopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag niet gezwommen, Pieter en Mary op bezoek gehad, lekker loungen op het dakterras. Ook niet verkeerd, maar het levert minder beweging op dan zwemmen ;-)) 

    BeantwoordenVerwijderen