zaterdag 6 augustus 2011

Hoosbuien en dierenvrienden

Vanochtend begon het wel lekker met uitslapen (nadat ik het kippenhok open had gezet) en een relaxte ochtend. Beetje opruimen, tochtje naar De Bilt en wat ingeslagen voor het weekend. Op de terugrit begon het al te regenen, maar terug in Groenekan was ik wel heel blij dat ik binnen was toen het begon te hozen... Op de foto komt 't niet zo over, maar het was weer echt dat je blij bent dat je niet in een tentje ligt ;-) Nine komt trouw elke dag langs. Britt en Nout of een vriendin komen soms mee. Ik zal morgen een soort "overdracht" doen.
Zus Jannah en nichtje Suzanne kwamen eten en Suzanne is blijven logeren. Ze vindt de poezen fantastisch! Een dierenactiviste in de dop. Het eten moet ook echt vegetarisch zijn!
De poesjes poepen soms zelfstandig op de bak. Alleen plasjes laten ze nog wel eens op het zeil achter. Ze eten goed en zo om de dag geef ik Tijgertje nog een half flesje bij. Meer wil hij ook niet. "Ik ben nu echt wel groot genoeg hoor", lijkt hij te zeggen. Ze drinken nog wel bij moeder. Meestal met één of twee tegelijk een beetje verdeeld over de dag. Met de kippen gaat het minder goed. Nou ja, niks aan de hand, maar ze leggen al een week niks meer. Of zouden ze uitgelegd zijn? Ik zal het Opa Eugène en Oma Christien nog eens vragen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten