vrijdag 5 augustus 2011

pc probleem

Gisteren was een bijzondere dag voor mij. Ik schrijf het vanaf mijn pc thuis, waar ik nu even ben, omdat ik een probleempje met internet heb wat ik later nog ga proberen op te lossen. Na het zwemmen 's ochtends kwam Erik even langs en zijn we samen naar de winkel gefietst. Ricky zou in de middag met Saar langskomen en had een verrassing bij zich: Esther was al terug uit Afrika! Dat had Ricky slim geregeld, want Bert kwam eten en die kon Esther zo ook nog even zien. Wauw wat leuk allemaal. Het was even als vanouds... ;-) Toen ik de BBQ aan had en het al aardig bewolkt raakte, kwam Inge om mee te eten. Goeie timing want toen zo'n beetje alles gaar was ging het regenen. Dus wij met het hele boeltje het hutje van de buren in. Geweldig! We hebben het er nog tot de schemer volgehouden. Oja, en met de poezen gaat het ook prima hoor. Ik moet ze soms bij de gordijnen weghalen of bij de snoeren. Maar ze leren het wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten