zondag 31 juli 2011

Partijtjes

Vanochtend lekker met Twanneke buiten ontbeten. Leuk zo'n spontaan logeerpartijtje. Bij de buren is trouwens ook een (verjaars)partijtje. Hiep hiep hoera! Ben nog in dubio of ik naar het Bal Folk zal gaan of naar het zwembad om me daar aan te melden. Of nog iets anders gaan doen.
Ondertussen de stand van zaken met de poezen: Teuntje (zie foto) heeft een surrogaat kindje. Ze kan al haar frustratie kwijt op de knuffelzeehond... En ik probeer al dagen een verklaring te vinden voor het schrapen met de poten buiten de bak. Dat doet Teun na het eten/drinken en de kleintjes doen haar na. Ik denk dat ik het weet: het zijn de natte pootjes die schoongeschraapt worden. Niet dat het veel helpt met dat zeil... Tijgertje at vandaag uit mijn hand (brokjespap). Da's gemakkelijker dan uit de speen want dan moet ik het er mee helpen omdat het wat te dik is. Elke dag een stukje beter.
Het natuurbad (zie kleine foto) heeft het gewonnen van het Bal Folk... Wauw, dát is lekker zo'n zwempartijtje! Met een weekkaart kan ik nu elke dag een stukje zwemmen aan de voeten van Fort Ruigenhoek tussen de vlinders en de libellen. Hoe romantisch.

3 opmerkingen:

  1. HEE !!! Dat is grappig.
    Jij zwemt nu dus ook in de Kikker? Vandaag ook nog geweest? Dan had ik je nog tegen kunnen komen.
    Ik heb net vanmiddag een maandkaart gekocht, na goede ervaringen vorig jaar. Toen had ik een weekkaart gekocht en een week iedere dag daar gezwommen. Een heerlijk zwembad, en zo rustig!
    Het werd vorig jaar wel overschaduwd door sombere gedachten, want de week dat ik er toen gezwommen heb was net na het moment dat ik hoorde dat ik weg moest bij Natuur en Milieu. Ik hoop dat ik die negatieve associatie dit jaar kan verbleken door een maand heerlijk te zwemmen in de Kikker. Vandaag zelfs een triatlon: gefietst, gewandeld en gezwommen.
    Was jij er vandaag ook, Elke?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We fietsten er langs vandaag!
    Morgenavond ga ik weer zwemmen. Jij ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil vandaag wel gaan zwemmen, vanavond is ook prima. Maar het is dus alweer geen mooi weer meer. Dus ik zie 't nog even aan..

    BeantwoordenVerwijderen